Zaczynamy

Witam :-)

Kilka miesięcy temu, kiedy odkurzyłem swoją gitarę, borykałem się z wieloma problemami i pytaniami początkującego gitarzysty. Przeglądając serwisy i fora internetowe o gitarach odszukiwałem odpowiedzi, starałem się zrozumieć i zastosować w praktyce.

Oczywistym jest, że w Internecie znaleźć można wszystko, jednak najczęściej takie informacje są rozprzestrzenione w różnych portalach i odszukiwanie ich zajmuje nam czas, który można by już poświęcić na grę.

Z pewnością znanie teorii muzyki jest pomocne podczas nauki gry jednak ja od samego początku wolałem grać konkretne utwory i z nich uczyć się technik gry, progresjii chywtów etc.


Na blogu akustyczna.blogspot.com zamieszczam najważniejsze informacje dotyczące gitary akustycznej :-) Z czasem sam Gitarzysto nauczysz się jak gitarę nastroić, jak o nią dbać, co i jak na niej grać i wiele innych.

Recenzje sprzętu, techniki gry, sylwetki sławnych gitarzystów akustycznych, tabulatury, chwyty i wiele innych.

Zapraszam do czytania i trenowania :-)

Tomek :-)

    Współpracujemy z nimi


       
    who's online  Aktualny PageRank strony akustyczna.blogspot.com/ dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO